Nuestro equipo de formadoras

César Herranz

Educador social especialitzat en ensenyament de llengua estrangera i formació instrumental bàsica, dins de l’àmbit de l’acollida i la immigració. Formador de formadors i co-autor del manual Oralpha 2.

Eva Herranz Malo

Llicenciada en Hª de l’Art per la UB. Postgrau de formació de professors d’espanyol per a estrangers a l’Internacional House. Mestra d’educació de persones adultes  des de l’any 2015. Coautora del material ORALPHA.

Jemaa Irrafas Issaoui

Grado de Filología Hispànica por la UB. Formació d’alfabetització a l’Institut de Desenvolupament Professional de la UB. Professora d’espanyol com a llengua estrangera per a persones adultes.

Karla Montenegro Quintana

Màster en Psicologia Social UAB. Des de l’any 2008 treballa a la ciutat de l’Hospitalet en projectes educatius que vinculen l’escola amb els territoris. Feminista, antiracista i mare de dos; Greta i Manel.

Nordin Naï

Llicenciat en Informació i Comunicació, Màster en Llengües Estrangeres Aplicades a la Cooperació International i Professor de ELE (Español como lengua extrangera) i Lectoescriptura.

Verónica Cano Moreno

Llicenciada en Ciències Polítiques i Administració, Postgrau en Comerç Exterior i Mediació Comunitària. Co-fundadora de una comunitat d’aprenentatge autogestionada; El Roser.  Facilitadora de grups.