Formació

• Hores no presencials:0
  • Num Sessions (Total:0
  • Atorga certificat 45h:No

Dur a terme transaccions bàsiques relacionades amb necessitats immediates.
Participar en interaccions socials dins de l’esfera social més pròxima.
Treballar la comprensió oral i l’expressió oral de temes de la vida quotidiana.

Continguts

1. Les activitats que es plantegen a classe s’adapten al grup, i es desenvolupen mitjançant textos breus, anuncis, notícies d’actualitat. Sobre aspectes de la vida quotidiana, a partir de preguntes, fotos, textos curts. Es treballa a partir del joc de rols de situacions reals com; visita al metge, la compra, entrevistes amb els tutors de l’escola dels fills.
  2. Es proposen converses sobre temes d’actualitat com dies festius de les cultures, jornades reivindicatives, drets i llibertats, i altres.
    Els objectius són generals pel grup-classe, però sense deixar de banda, que moltes vegades la necessitat específica d’algú pot interessar a tothom, de manera que l’orientació pugui servir a tot el grup-classe i es puguin socialitzar els dubtes.
  3. Treballar sobretot les competències de la comprensió oral i la parla, a més de resoldre dubtes sobre aspectes gramaticals (conjugació de verbs, articles, altres).
  4. Es realitzen exercicis escrits per a socialitzar les respostes i corregir de manera col·lectiva.
  5. Descriure com es troba la família i persones conegudes durant la fase de confinament.
  6. Quins sentiments han tingut en aquests mesos. 7-Donar informació personal a partir dels verbs: soy, estoy y tengo.
  7. Explicar la festa del Ramadà i altres festivitats properes.
  8. Explicar receptes de cuina i portar-les a terme (compartir fotografies)
  9. Intercanviar informació sobre la formació a Catalunya i processos de preinscripció escolar, fase obligatòria i postobligatòria.
  10. Parlar del món laboral, quin tipus de feina m’agradaria fer a Catalunya. Què he de fer per a aconseguir-la.
  11. Parlar de la concepció de bellesa, donar consells pràctics i casolans per a estar saludables i embellir-se.
  12. Compartir desitjos i possibilitats amb relació a les vacances d’agost.

Materials i recursos

Classes presencials

En cas de confinament: Ordinador, tablet o mòbil amb WIFI, classes online a https://meet.jit.si/ (cada alumne/a té la seva clau d’accés).

Persones formadores

Karla Montenegro Quintana

Màster en Psicologia Social UAB. Des de l’any 2008 treballa a la ciutat de l’Hospitalet en projectes educatius que vinculen l’escola amb els territoris. Feminista, antiracista i mare de dos; Greta i Manel.