Estem molt contentes que fem la primera campanya de recollida de jocs i joguines en col·laboració amb l’AFA de l’Escola Dolors Monsardà Santapau i La Cooperativa Integral El Roser. Aquest projecte s’emmarca dins del projecte de l’alumnat de 6è “Jocs i joguines i medi ambient” portat a terme per l’escola Dolors Monserdà i La Cooperativa Integral El Roser i comunitat d’aprenentatge. Amb l’objectiu d’oferir als alumnes de l’Escola de Vida, en la seva majoria pares i mares, la possibilitat de escollir jocs i joguines per a la seva canalla sense haver de comprar de noves. Les joguines seran entregades, els dies dimarts 21 i dimecres 22 de 18:00 a 19:00 h a la biblioteca del Joaquim Ruyra. Us hi esperem!!!