Posa’t al dia amb la informàtica!

Necessites ajudar als teus fills i filles a fer tasques de l’escola amb l’ordinador?Tens dificultats per fer servir el teu mòbil? Has de fer tràmits en línea i no saps com? Vols buscar feina i necessites ajuda per fer el teu CV?
Ja et pots inscriure als cursos gratuïts de suport en alfabetització digital i assessorament en noves tecnologies!!
T’oferim suport personalitzat en l’aprenentatge de la informàtica bàsica.
Vine a l’Escola de Vida i apunta’t!! Comencem en Abril!

———————————————————————————————————————————————-

¡Ponte al día con la informática!

¿Necesitas ayudar a tus hijos e hijas a hacer tareas de la escuela con el ordenador? Tienes dificultades para usar tu móvil? ¿Tienes que hacer trámites en línea y no sabes por dónde empezar? ¿Quieres buscar trabajo y necesitas ayuda para hacer tu CV?
¡Ya te puedes inscribir en el cursos gratuitos de apoyo en competencias digitales y asesoramiento en nuevas tecnologías!
Te acompañamos de forma personalizada en el aprendizaje de la informática básica.
¡Ven a la Escola de Vida y apúntate!! Empezamos en Abril!

—————————————————————————————————————