Els dies 11, 12 i 13 de gener es realitzaran inscripcions als cursos del II trimestre (gener a març) de l’Escola de Vida. Les entrevistes es realitzaran a l’Oficina del Pla Integral al Carrer Libèl·lula # 8, de 9:30 fins a les 18:00 hores. Per a realitzar la inscripció cal que demaneu CITA PRÈVIA al telèfon: 622825953 i que el dia de l’entrevista porteu el vostre document d’identitat (DNI, NIE o passaport) + fotocopia, la Targeta Sanitària Individual (TIS) + fotocopia, mascareta i bolígraf.

La nostra oferta formativa va dirigida a veïns i veïnes dels barris de Les Planes i La Florida, majors de 16 anys amb documentació i sense. Els cursos són de 45 hores i certifiquen la formació de castellà o català requerida per al tràmit d’arrelament social necessari per a la sol·licitud del permís de residència. També està adreçada a famílies d’alumnes en edats d’escolarització obligatòria i no obligatòria, per tal de donar-los eines necessàries per al suport educatiu dels seus fills i filles. En aquest sentit, l’oferta del segon trimestre permet millorar competències lingüístiques a diferents nivells (alfabetització, català, castellà, anglès, i altres) i ofereix també, com a novetat, la possibilitat als participants d’actualitzar les seves competències digitals, independentment del seu nivell formatiu, a través de dues aules de suport informàtic.