ESCOLA DE VIDA

Qui és el responsable del tractament de les teves dades personals?

El responsable de les teves dades és l’AMPA de l’Escola Joaquim Ruyra.

Dades de l’entitat:

Com pots posar-te en contacte amb la persona encarregada de gestionar les dades de l’entitat?

En cas de dubte o consulta sobre qualsevol aspecte sobre privacitat pots comunicar-ho a l’adreça postal indicada, o bé a l’adreça electrònica

Quines dades personals tractem des de l’AMPA/Escola de Vida?

Dades identificatives i de contacte, incloent-hi telèfon, adreces postals i electròniques.

En els casos en què sigui necessari per la naturalesa de la nostra relació amb tu, podem arribar a tractar altres dades que tu ens facilitis voluntàriament (data de naixement, país d’origen, gènere, etc).

Com hem obtingut les teves dades?

• A través teu, en omplir els formularis que hem posat a la teva disposició al nostre lloc web (escoladevida.cat).
  • O bé han estat obtingudes a través de les relacions prèvies que has mantingut amb l’AMPA i/o amb l’Escola de Vida, amb motiu de les relacions que mantens en l’actualitat amb la nostra entitat, bé per la teva condició d’alumne, participant en algun curs o activitat, ser o haver estat voluntari/a, col·laborador/a o bé per haver sol·licitat que et remetem informació sobre les nostres activitats, cursos i iniciatives.

Per a què utilitzem les teves dades personals?

La nostra voluntat és intentar que l’Escola arribi a totes les persones i a tots els sectors del barri, per aconseguir facilitar a tothom l’accés a l’educació de persones adultes. Per aquest motiu, tractem les dades dels nostres participants, socis, voluntariat, col·laboradors per a les següents finalitats:

• Gestionar la formació i/o activitats en les que t’has inscrit amb l’AMPA/Escola de Vida, el que inclou enviaments de notificacions no comercials relacionades amb la prestació de serveis.
  • Oferir alguna informació que et puguin interessar. Ens agradaria mantenir-te a el dia sobre les nostres activitats, informant-te de tot allò que et pugui interessar com persona vinculada a l’Escola.
  • Millorar la qualitat de les nostres activitats. Esperem els teus comentaris per atendre millor les teves sol·licituds de més informació, atendre i gestionar les teves queixes i / o suggeriments, atendre les teves expectatives, millorar la qualitat del nostre servei i incrementar el teu grau de satisfacció com a usuari/a.
  • Fomentar la col·laboració a través de la xarxa de voluntariat de l’AMPA/Escola de Vida.
  • Convidar-te a actes o esdeveniments organitzats per l’AMPA/Escola de Vida.

Qui farà servir les teves dades personals?

L’AMPA/Escola de Vida, qui es compromet a no vendre, comercialitzar o transferir a tercers les teves dades personals.

Quin és el nostre compromís amb la protecció de les teves dades personals?

D’acord amb nova llei de protecció de dades en vigor des del 25 de maig de 2018 (Regulació General de Protecció de Dades, RGPD), ens comprometem a protegir la teva privacitat i treballar dins dels límits establerts per aquesta llei.

El RGPD atorga diversos drets específics als individus: d’accés, de rectificació, d’oposició, de supressió, a la limitació del tractament, a la portabilitat, a no ser objecte de decisions individuals automatitzades d’informació. Pots exercir aquests drets dirigint-te a la persona responsable mitjançant l’enviament d’un correu electrònic a: info@escoladevida.cat o bé a direccio@escoladevida.cat. Hauràs d’aportar còpia del teu DNI o document oficial que et acrediti.

Volem recordar-te que sempre podràs canviar o suprimir fàcilment l’ús que fem de les teves dades, així com revocar el consentiment que ens hagis atorgat a info@escoladevida.cat o bé a direccio@escoladevida.cat.

Si tens preguntes específiques sobre les dades, pots posar-te en contacte amb nosaltres per obtenir més informació en qualsevol moment.

Què són les galetes i en quina mesura t’afecten?

Pel sol fet de visitar el lloc web no queda registrat de forma automàtica cap dada de caràcter personal que identifiqui a un usuari! Una vegada que tanqui el navegador, les galetes simplement s’eliminen. Si configures el teu navegador per rebutjar les nostres galetes, pots utilitzar igualment la nostra pàgina web.